Zene

Keresés ebben a blogban

2010. május 20., csütörtök

Czéh Lonka: Apró.. vagy talán nem is apró.. örömeim..

Ez is eljött...:) Az utóbbi hónapokban többször írtam, beszélgettünk Vadkerti Imre fellépésiről, koncertjéről. Mindig kértétek, meséljek.. és én tettem, és teszem ezt boldogan, egyrészt mert szeretek írni, másrészt sokan vannak akik nem jutnak el a koncertekre, és természetesen azért, mert mindig nagy élményben van részem Imit hallgatva. Sokan, sokszor kértetek, reklamáltatok, miért nincs képi vagy hanganyag, miért nem osztom meg veletek felvételeimet. Aki ismer, tudja, hogy " üres kézzel" nem szoktam hazajönni. Viszont tiszteletben tartom, és azt hiszem a kezdetektől eltekintve :) mindig is tiszteletben tartottam azt a kérést, hogy csak olyan anyagot osszak meg, amelyet Imi engedélyez, illetve ő is elégedett vele.
Természetesen igazat kell adjak neki abban, hogy a koncertről készült felvételek nem adják vissza az ottani hangulatot, és a kiragadott pillanatokkal nem lehet érzékeltetni azt a magával ragadó előadásmódot, ami Imi sajátja. Tegnap viszont öröm ért, és boldogan osztom meg veletek, és mindenkivel. :)
Két olyan felvételt is közzétehetek, amely sokunk kedvence. Az első a Fényév távolság, a Padlás című musicalből. Ezt a dalt Imi előadói estjén is énekli, így kicsi csalással olyan képeket válogattam a hanganyag alá, mely ezeken az esteken készült. Remélem, ti is legalább annyira örültök neki, mint én tettem ezt tegnap, és azóta is folyamatosan. MIndkét felvétel a "Hűség hangjai" CD-n hallható, amelyhez hozzájuthattok, ha részt vesztek a Szlovákiában, Felvidéken zajló választási kampány eseményein. Két dalról beszélek, de egyenlőre egy van készen, a youtubera feltöltve, ezt hozom most. A másikat, nem árulom el melyik, :) ahogy elkészül, hozom.

tehát letölthető, megnézhető itt

http://www.youtube.com/watch?v=kbJr4qPaN0c

Fényév távolság.. énekel : Vadkerti Imre

És elkészült a másik is..

Szerintem, nincs köztünk olyan, aki ne ismerné, ne hallgatta volna rongyosra Imi régi CD-jének hallható dalait. Innen ismerem én is a Légy jó mindhaláligból Az élet szép című dalt. Nos, hallgassátok ti is.. összehasonlítható, és hallható mi minden történt az elmúlt több mint egy évtizedben. Ha a régi felvételt szerettük, valószínű az újat még inkább fogjuk.

http://www.youtube.com/watch?v=qLAl1SWLZvI

Az élet szép

6 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen..... ♪ ♪ ♫ ♫ És persze Iminek is.... Várjuk a következőt türelmesen... ♪ ♫ ♫ ☺ ☺

    VálaszTörlés
  2. Ó már itt is van.... Ismerős képek... :) Jó lett ez is. Köszönjük szépen... :-)

    VálaszTörlés
  3. Boldog vagyok, és meghatottan hallgattam újra! Legyen még sok-sok folytatás ! Jimmy gratulálok! Köszönöm én is!
    A videó Lonka kezemunkáját dícséri, nagyon szép lett! Ismerős képek, mintha már itt-ott jártam volna.

    VálaszTörlés
  4. Végre, végre..!!!.nagyon nagy örömet szereztek most ezek a felvételek, mintha a lelkemet megsimogatta volna valaki.
    Gratulálok Iminek és sok-sok köszönet Lonka!!:))
    Ilyen hangszíneket, árnyalatokat, kifejező erőt a koncert felvételeknél tényleg sajnos nem lehet hallani. Ebben az új Élet szépben olyan (újabb)gyönyörűségeket fedeztem fel Imi hangjában, amit még nem hallottam.
    Óriási változás egy évtized alatt, pedig az akkori is a kedvencem.:))

    VálaszTörlés
  5. Az élet szuép .. nekem is kedvenc dalom, én is rongyosra hallgattam tényleg a régi CD többi dalával együtt :)
    És micsoda különbség.. milyen gyönyörűek Imi mély hangjai, én ugye ezeket a hangokat szeretem nagyon.. és mennyivel több művészi és emberi tapasztalat van ebben a dalban most.. az elmúlt másfél évtized tapasztalata..nagyon, nagyon Iminek való ez a dal (is )
    A Fényév távolság azért kedves nekem, mert nemcsak hallgatok egy dalt, de Imi előadásában lépeket látok felvillanni, és történetet látok.. vagyis nekem itt nemcsak egy előadó énekel, hanem egy színész.. mint ahogy , emlékeztek a koncerten is mindig " játszik" is a dalokhoz..

    VálaszTörlés
  6. Az élet szééééép! Tegnap óta különösen!!!!!!!!!

    VálaszTörlés