Zene

Keresés ebben a blogban

2010. február 27., szombat

Anna és Vronszkíj

Régen szerettem Kocsák tanár úr művéből ezen duettet... Régen szerettem volna, úgy... hallani és látni.... Láttam és hallottam... Nem volt ott semmi külsőség. Volt egy kinyújtott kéz: Minden szavát, mozdulatát..., volt egy elfordított arc: felejtsen el, ha Ön jó ember...
Ennek hatására az elmúlt két napban újra olvastam a könyvet, Levint, Kittit nem láttam, csak elképzeltem, de Vronszkíjt és Annát, igen. Mintha személyes ismerőseim lettek volna...
Nagyon megdöbbentem, mikor a duett szavai - nagyon rég olvastam előtte - szinte szó szerint elhangzanak. Ott, a hóviharban...
Persze, miután a duettet hallottam és láttam, meghallgattam minden fellelhető részletét a Tanár Úr musicalének...
És a könyvet olvasva érdekes (?) hogy muzsikáltak bennem a dallamok, és végigolvasva, a következő helyzetekben is azokat az arcokat láttam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése